Braveran – jest dobry? moja opinia

Jeden z czytelników prosił o krótką recenzję z mojej strony o środku Braveran na potencję. Impotencja to mój dawny wróg z którym jak wiecie poradziłem sobie już. Środków na ten posrany problem wypróbowałem kilkadziesiąt i również był tam Braveran.

Moja krótka opinia – do dupy. Jedna zaleta to cena. Dla mnie najważniejsze były efekty oraz szybkość działania. Braveran niestety tutaj kuleje, efekty były niewielkie, nie powiem, że żadne, bo były ale wacek króko stał i nie był jak to ma miejsce teraz, gdzie stoi jak żołnierz na baczność. Szybkość działania to też trochę porażka bo efekty są dopiero po ok 1 godzinie od przyjęcia Braveran, czasem nawet 1,5 u mnie było ;/

Z przyjmowaniem też jest trochę głupio, bo producent zaleca brać aż 4 tabletki, Jest to trochę dla mnie dziwne, bo opakowanie zawiera 8 tabletek, więc starcza tylko na 2 bzykanka (gdyby w ogóle działało :P) – BEZ SENSU.

Jak ktoś chce sprawdzić to sprawdzi sam, ja nie polecam nikomu. Lepiej zainwestować kasę w Vigrax TUTAJ (www.vigrax.pl – strona producenta, polecam poczytać) o którym już pisałem, ale wtedy mamy pewność że penis stoi jak rakieta po 30 minutach przez 2 godziny. I nie trzeba brać 4 tabletek ale 1.

Opinie o braveran możecie pisać pod spodem. Chętnie poczytam :)

5 uwag do wpisu “Braveran – jest dobry? moja opinia

  1. Ja czekałem 2 godziny i nic. Totalna porażka. Tak mi było głupio przed laską, że masakra. Efektów zero i z bzykanka też nici, nie polecam najgorszemu wrogowi ;/

  2. Dobrze, że trafiłem na tą stronkę :D Dziękuje. Skorzystam z rady i spróbuję ten vigrax. Niby nie mam problemów, ale czasem jest gorszy dzień gdzie niby mi się chce , ale „korzeń” budzi się wolniej zamiast od razu być gotowym do roboty :D

  3. Polecam SILDENAFIL MEDANA 100mg
    Wziąć receptę od lekarza i kupić te tabletki. Działanie jak Viagra a cena śmieszna bo chyba coś lekko ponad 12zł wyszło za opakowanie czyli 4 tabletki.
    Ja nie mam problemów więc przeciąłem tabletkę skalpelem na ćwiartki i wziąłem tylko ćwiartkę tabletki tak na pierwszy raz aby spróbować :D
    Efekt rewelacyjny :D Zaczęła działać już chyba troszkę po pół godziny od momentu wzięcia i nawet po wypiciu winka cały wieczór „korzeń twardy” :D
    Serdecznie polecam zgłosić się do lekarza po receptę na te tabsy :)

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s